
First I sit down...

..then I go to the tube time and again...

...and again...

..I go fast...

...like a gust of wind...

...then I jump...

...jump again...

This is fun fun fun!

When we go again?
keskiviikko, 19. marraskuu 2008

First I sit down...

..then I go to the tube time and again...

...and again...

..I go fast...

...like a gust of wind...

...then I jump...

...jump again...

This is fun fun fun!

When we go again?
kennel Qojotes kotisivut: www.qojotes.com
Yhteydenotot: sari.kestila @ luukku.com
(jätä välit pois)
Gro uros Bohemian Rhapsody av Vikholmen -08
Gro narttu Love Love Love av Vikholmen -13
Gro uros Tin Man av Vikholmen -17
Kommentit