1334818.jpg

HIRMUT laittoi haasteen ja minä DIVA otan haasteen vastaan. Sain muutamia haastavia lauseen alkuja joihin vastaan näin:

MINUN lauseeni, jotka liittyvät MINUUN ja jotka olen OMIN tassuin raapustanut:

1. Rakastan ylikaiken... äksöniä. Olen sellanen touhupetteri ja liehuturkki ja koko ajan olen äipän rinnalla, aina ja kaikkialla, oltiin sitten reissussa tai kotona, valppaana, josko tapahtuis jotain jännää.

2. Mä en yhtään tykkää... keinusta. Sellainen liikkuva hirviö ja äipän mieliksi yritän suorittaa sen silmät kiinni ja hissukseen.

3. Mä tykkään tosi paljon... olla auton kyydissä. Kyydissä pääsen aina uusiin paikkoihin ja tutustumaan uusiin ystäviin.

4. Mä oon hieman mustis aina välillä... jos isosisko Venlaa rapsutetaan pitempään kuin minua. Norkoilen aina sohvan kulmilla ja kyttään tilaisuutta pinkaista äipän syliin heti kun tilaisuus tulee.

5. Mä rakastan... köllötellä selällään. Se on myös paras houkutusasento saada rapsutuksia. Äipästä se on huvittavaa ja niin valloittavaa, että poikkeuksetta aina pysähtyy ohikulkiessaan kutkuttelemaan mahaani.

6. Mun mielestä on... hauskaa nuuskutella ja työntää pää joka ikisen kassin sisään ja imuroida kassin sisältä tuoksuja. Pahiten haisevat, kuten isännän lentopallosuojat kantelen pois kassista haisemasta.

7. Mun lempilelu on... KAIKKI KÄY JA MIKÄ VAAN! Taisteleminen on elinehto ja innostun kaikesta mikä heiluu. KIINNI VAAN! Mut ehkä bestislelu on Majava. Sellanen pehmo, joka narisee, kun heilutan sitä suussani edestakaisin. Sillä tökin aina äippää ja yritän kiinnittää sen huomion. Yleensä se onnistuukin J