Tänään starttasimme ensimmäisen virallisen agikisamme. Rata oli vauhdikas ja kohtalaisen sujuvakin. Diva tiputteli mennessään rimoja ja jälkenpäin sain kuulla, että taisin vedättää sitä liikaa. Divahan ei juuri koskaan rimoja tiputtelie ja itse radalle ihmettelin, kun niitä alkoi tippua. Saimme myös yhden kiellon hypyltä suoran päässä, minne Diva ehti ennen minua ja minä tulin perässä kertomaan, niin siinä tietenkin Diva ehti pyörähdellä ylimääräistä. Viimeinen vitonen tuli putken jälkeen, kun Diva tuli melkein syliin ampuessaan sieltä ulos ja kosketti minua. Mutta vaikka lopputulos oli 20vp. niin itse huokaisin helpotuksesta ja olin tyytyväinen. Nyt on eka kisa korkattu ja eka tulos.

Ainoastaan tuo OKK:n hallin pohja jäi jälkeenpäin vähän mietityttämään, sillä nyt kun Diva meni täysiä, niin sillä tassut luisti aika pahasti joka käänteessä. Olen tästä kuullut muiltakin kommenttia ja jotkut kisaajat boikotoivat paikkaa, koska pitävät sitä omille koirilleen liian liukkaana. Todennäköisesti tuo rimojen tiputtelu ei johtunut tuosta pohjasta, mutta tarkkaillaan tilannetta kokemuksen karttuessa.